دسته بندی : فورتی نت , فایروال

Fortiweb WAF | فورتی وب

فایروال اپلیکیشن وب فورتی وب | Fortiweb Web Application Firewall
اپلیکیشن‌های محافظت نشده‌ی وب، آسان‌ترین نقطه‌ی ورود هکرها هستند؛ آنها در مقابل حملات مختلفی آسیب‌پذیر هستند. روش چند لایه و یکپارچه ما، از اپلیکیش وب شما در مقابل ده تا از خطرناک‌ترین حملات امنیتی OWASP محافظت می‌کند. سرویس امنیت اپلیکشن فورتی وب ما، که تولید آزمایشگاه فورتی‌گارد است، از اطلاعات مربوط به آخرین آسیب‌پذیری‌ اپلیکشنها، بات‌ها، URLها و الگوهای داده‌ی مشکوک، و همچنین موتورهای شناسایی اکتشافی ویژه استفاده می‌کند تا از اپلیکشن‌ها در مقابل موارد زیر محافظت کند:

  1. تهدید‌ات پیچیده ای مانند SQL Injection , Cookie Poisoning , Buffer Overflow , Cross-Site Scripting
  2. منابع مخرب (Malicious Sources)
  3. حملات DoS

سرویس ما همچنین شامل Load Balancing و SSL Offloading  پرشتاب برای تحویل کارآمدتر اپلیکیشن است.
Fortiweb یک فایروال اپلیکیشن وب (WAF) است که از اپلیکیشن‌های وبی که میزبانی شده‌اند در مقابل حملاتی که Exploit معلوم و نامعلوم را هدف می‌گیرند، محافظت می‌کند. فورتی وب با استفاده از روش‌های شناسایی چند لایه‌ای و یکپارچه، از اپلیکیشن‌ها در مقابل آسیب‌پذیری‌های معلوم و تهدیدات روز صفر محافظت می‌کند.  Fortiweb WAF، از محصولات اصلی امنیتی فورتی‌نت است که از سطح حمله‌ی اپلیکشن در مقابل حملاتی که  Exploit های اپلیکیشن‌ را هدف می‌گیرند، دفاع می‌کند.فورتی وب( Fortiweb WAF ) با استفاده از روش‌های پیشرفته چندلایه‌ای و همبسته، امنیت کامل را برای اپلیکیشن‌ وب Web Application داخلی و خارجی شما در مقابل OWASP Top 10 و حملات دیگر فراهم می‌کند.فورتی وب با استفاده از خدمات اعتبارسنجی IP، بات‌نت‌ها و سایر منابع آولده به طور خودکار و پیش از آنکه هر گونه ضرری برسانند، شناسایی می‌شوند.
فورتی وب شامل موارد زیر است:

  1. اسکن آسیب‌پذیری و وصله‌ های امنیتی
  2. یکپارچگی با فورتی‌گیت و فورتی‌سند‌باکس برای شناسایی ATP
  3. اعتبار IP، امضای حملات، و آنتی‌ویروس که توسط فورتی‌‌گارد فراهم می‌شود
  4. شناسایی حمله رفتاری
  5. درک کامل حمله و تاریخچه حمله
  6. اجتناب پیشرفته از هشدار شناسایی مثبت و منفی اشتباه

اطلاعات محصولات

  • معرفی مدل و نسخه های محصول

مشخصات فنی

  1. تا 20 Gbps توان عملیاتی WAF محافظت شده
  2. یکپارچگی شناسایی تهدید با اسکن رفتاری
  3. حفاظت ارتقا یافته با یکپارچگی فورتی‌گیت و فورتی‌سند‌باکس
  4. ابزارهای پیشرفته که هشدار شناسایی مثبت نادرست را حداقل می‌کند
  5. یکپارچگی با third party و وصله‌ های امنیتی مجازی

نماینده فورتی وب | فروش فورتی وب | فایروال فورتی وب | نمایندگی فورتی وب | Fortiweb WAF

نماینده فورتی وب | فروش فورتی وب | وف فورتی وب | نمایندگی فورتی وب | Fortiweb WAF

 

  • شتاب و عملکرد

Fortiweb WAF فناوری پردازنده‌ی چند هسته‌ای در ترکیب با ابزارهای SSL مبتنی بر سخت‌افزار، توان عملیاتی WAF محفاظت‌ شده‌ی فوق‌العاده سریعی را تحویل می‌دهد.

  • حفاظت اپلیکیشن

Fortiweb WAF حفاظت در مقابل ده حمله‌ی اپلیکشن خطرناک OWASP از جمله اسکریپت‌نویسی بین سایتی (cross site scripting) و Injection SQL را تامین میکند.

  • شناسایی ارتقا یافته

Fortiweb WAF ابزارهای پیشرفته‌ی شناسایی، استفاده‌ی کاربران، دستگاه‌ها و sessionها را مانیتور و ردگیری می‌کنند، و درخواست‌های مشکوک را جهت شناسایی حملات پیچیده هوشمندانه ارزیابی می‌کنند.

امنیت جامع اپلیکیشن وب با فورتی وب

فورتی وب با استفاده از رویکرد پیشرفته چند لایه‌ای و یکپارچه، امنیت کاملی را برای اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی‌ در مقابل ده حمله خطرناک OWASP و بسیاری از تهدیدات دیگر فراهم می‌کند. در قلب Fortiweb WAF، موتور شناسایی رفتاری قرار دارد؛ این موتور تهدیداتی را که از الگوهای طبیعی منحرف می‌شوند هوشمندانه شناسایی می‌کند و اقداماتی را جهت محافظت از اپلیکیشن‌ها در مقابل تهدیدات معلوم و نامعلوم روز صفر انجام می‌دهد.

نماینده فورتی وب | فروش فورتی وب | فایروال فورتی وب | نمایندگی فورتی وب | Fortiweb WAF

نماینده فورتی وب | فروش فورتی وب | وف فورتی وب | نمایندگی فورتی وب | Fortiweb WAF

 

یکپارچگی کامل با محصول امنیتی فورتی‌نت و اسکنرهای ثانویه

با تکامل یافتن تهدیدات، فورتی وب جهت محافظت از اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب در مقابل تهدیدات جدید به رویکردی چندگانه نیاز دارد. تهدیدات پایای پیشرفته‌ی امروزی که کاربران را هدف می‌گیرند، نسبت به حملات سنتی اشکال متفاوتی دارند؛ این حملات می‌توانند از حفاظت فراهم شده برای یک دستگاه بگریزند. یکپارچگی فورتی وب با فورتی‌گیت و فورتی‌سندباکس، از طریق هماهنگ‌سازی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات، حفاظت پایه‌ای WAF را بسط می‌دهد و امکان اسکن عمیق فایل‌های مشکوک و به اشتراک گذاری منابع داخلی آلوده را فراهم می‌کند. همچنین فورتی وب امکان یکپارچگی با اسکنرهای آسیب‌پذیری ثانویه، مانند Acunetix، HP WebInspect، IBM APPScan، Qualys،  IBM QRadar، و WhiteHat را فراهم می‌کند تا به طور پویا پچ‌هایی برای بر طرف کردن مشکلات امنیتی در محیط‌ اپلیکیشن‌‌ها فراهم شود. آسیب‌پذیری‌هایی که توسط اسکنرها پیدا می‌شوند به سرعت و به طور خودکار توسط فورتی وب به قانون امنیتی تبدیل می‌شوند تا از اپلیکشن‌ تا زمانی که طراحان بتوانند آن آسیب‌پذیری‌ها را در کد اپلیکیشن مرتفع کنند، محافظت شود.

حل کردن چالش‌های مربوط به شناسایی اشتباه تهدیدات

هشدار اشتباه شناسایی تهدیدات می‌تواند بسیار اخلالگر باشد و مدیران (administrator) را مجبور کند تا سختگیری قوانین امنیتی را در فایروال‌های اپلیکیشن وب کاهش دهند؛ این روند ممکن است به جایی برسد که فایروال‌ها عملا از یک پلت‌فرم جلوگیری از تهدید به ابزاری نظارتی جهت مانیتور کردن تبدیل شوند. نصب یک WAF ممکن است تنها چند دقیقه زمان نیاز داشته باشد اما تنظیم مناسب آن نیازمند روزها، بلکه هفته‌هاست. یک WAF حتی پس از تنظیم اولیه، پس از تغییر اپلیکیشن و محیط نیازمند بررسی و تنظیم منظم است. Fortiweb WAF با ابزارهای پیشرفته‌ای که می‌توانند هشدار اشتباه شناسایی تهدید را به شدت کاهش دهند، با این چالش مقابله می‌کند. فورتی وب بر اساس روشهای حفاظتی پایه‌ای WAF مانند لیست‌های سفید ، استثنای یادگیری، ردگیری کاربر، و تنظیم هشدار، قابلیت‌های جدیدی را مانند ردگیری و ثبت اثر انگشت دستگاه، وزن‌دهی به تهدید، و آنالیز حمله دستور محور اضافه می‌کند. این قابلیت‌ها تقریبا موارد مختلف و رایج هشدار شناسایی اشتباه را از بین می‌برند.

نماینده فورتی وب | فروش فورتی وب | وف فورتی وب | نمایندگی فورتی وب | Fortiweb WAF

شرکت ماهان شبکه به عنوان نماینده فورتی وب و فورتی گیت یکی از پیشگامان ارائه محصولات فایروال فورتی وب در ایران ، اقدام به تامین و فروش فورتی وب نموده است. نمایندگی Fortiweb در ایران هر روزه به مشتریان کمک می‌کند تا پیشرفته‌‌ترین شبکه‌های سازمانی را بسازند. هدف ما به عنوان نماینده فورتی وب در ایران، همکاری با مشتریانمان به عنوان یک شریک قابل اطمینان است؛ تلاش می‌کنیم تا راهکارهای کارامد و انعطاف‌پذیری را برای آنها مهیا کنیم تا نه تنها با استفاده از این راه‌کارها شبکه‌شان را مدرن‌ کنند، بلکه با کمک آنها بتوانند ارزش تجاری واقعی را ارائه دهند.نماینده Fortiweb با استفاده از سبد محصولات امنیتی کامل خود ، شما را در ساختن شبکه‌های قوی‌تر، امن‌تر و قابل اعتماد تر یاری می‌ رساند. تمرکز همه جانبه بر محصولات فایروال فورتی وب و تجربه وسیع ما در فروش فورتی وب و ارائه خدمات پشتیانی فورتی وب ما را قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالا و تجربه‌ای عالی به مشتری می‌کند. همه افراد در نمایندگی فورتی وب بر ارائه استراتژیها، معماریها و فناوریهایی به مشتریانمان تمرکز دارند که مورد نیاز ساخت بهترین شبکه‌های تجاری اکنون و آینده هستند.

ایجاد و توسعه کانال نمایندگی فورتی وب در ایران از اولین اقدامات شرکت بوده و در همین راستا نسبت به اعطای نمایندگی فورتی وب به شرکتهای فعال در مراکز استانها اقدام شده است. نماینده فورتی وب شرکت ماهان شبکه در سراسر کشور موظف به فروش فورتی وب با قیمت رقابتی و با گارانتی معتبر می باشند. شایان ذکر می باشد، کلیه محصولات از نماینده فورتی وب در خارج از کشور تامین شده و شرکت ماهان شبکه بصورت 100% اورجینال نسبت به فروش Fortiweb در ایران اقدام نموده است. نظارت بر کانال نمایندگی فورتی وب و اطمینان از قیمت و خدمات پس از فروش فورتی وب از اصول اصلی و کلیدی شرکت به عنوان نماینده فورتی وب تلقی شده و تعاملات شرکت با مشتریان خود بر حول این محور شکل گرفته است.شرکت های همکار فعال در حوزه امنیت شبکه می توانند جهت دریافت نمایندگی فورتی وب با این شرکت تماس حاصل نمایند.

برچسب ها

برچسب ها : , , , , , , , ,
مرکز خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی

کافیست تماس بگیرید         22020700 (داخلی 4)